Veelgestelde vragen

Met welke levertijd moet ik rekening houden?
Producten die op voorraad zijn in de winkel worden binnen 5 werkdagen aan u geleverd door DHL of PostNL. Als een product niet op voorraad is streven wij ernaar om je pakket binnen 5-10 werkdagen na bevestiging van uw bestelling te versturen. Door de jarenlange samenwerking worden deze rechtstreeks vanuit de leverancier naar de winkel verstuurd zonder tussenhandelaar.

Klik hier voor de levertijden per leverancier

Ik wil een product retouren

Je hebt 14 dagen om te beslissen of je tevreden bent met het artikel.

Danstheater winkel garandeert dat je voor de geretourneerde artikelen je geld terugkrijgt, op voorwaarde dat de artikelen in goede conditie en op de juiste manier worden geretourneerd. Lees de retourvoorwaarden goed door.

Klik hier hoe je pakketjes aan ons kan retouren.


Wat gebeurd er met mijn retourproduct?
Zodra uw retourtje bij ons binnen is gekomen met de post pakken wij deze uit en bekijken wij of voldoet aan de voorwaarden. Uw retourformulier zal worden verwerkt met de aangegeven vragen of verzoeken. Als er producten geruild moeten worden zal er in de winkel of vanuit de leverancier een nieuwe product gereed worden gemaakt voor zending en aan u worden verstuurd zodra deze gereed is. Zie levertijden voor een tijdsindicatie.

Wilt u een deel van uw bestelling retouren dan zijn de retourkosten op eigen kosten.
Ziet u volledig af van uw bestelling dan dient u ons een mailtje te sturen naar info@danstheaterwinkel.nl met het verzoek voor het volledig retouren van uw bestelling. U ontvangt dan van ons een retourlabel/link. Kiest u er alsnog voor om zelf te retouren zonder het retourlabel dan zijn de gemaakt kosten uw eigen keuzen en zullen deze niet vergoed worden.

Het terugbetalen van de retourproducten zal verwerkt worden door de administratie en krijgt u via onze partner Mollie of Paypal op uw rekening gestort.

Hoe kom ik het beste in contact met de Danstheaterwinkel?
Wij zijn bereikbaar onder openingstijden van de winkel van 12:00 – 18:00 en op vrijdag tot 20:00 Geen gehoor? dan kunt u het beste uw vraag doorsturen via een mailtje of appje op 0634867515. Als we klanten in de winkel aan het helpen zijn is het niet mogelijk om voor ons de telefoon op te nemen. Uw vraag zal dan beantwoord worden zodra er tijd is. Meestal is dit binnen 60 min of zelfs eerder met uitzondering als de winkel gesloten is.